Facebook
branding / uncategorized

Dilema cu statiile PECO

Va mai amintiþi de staþiile Peco? ªi azi unii se duc sã alimenteze la “Peco”, aºa dupã cum cei mai mulþi se duc sã tragã la “Xerox”. Peco ãsta prãfuit, de care ne leagã raþiile de 20 de litri lunar, precum ºi cozile de câteva zile la benzinã, (pentru cei care nu au prins vremurile, cozile se mãsurau nu în metri, ci în ore… de aºteptare, dar la benzinã coada se mãsura în zile) s-a transformat în brandul Petrom. Brand pe care statul român l-a vândut austriecilor de la OMV, cu staþiile abia rebrãnduite cu tot, pentru suma “colosalã” de 600 milioane de euro.

Deunãzi, domnul Patriciu vinde ºi el vreo 70% din fratele mai mic al lui Peco, adicã Rompetrol, cu vreo 2 miliarde de euroi. Cum e posibil una ca asta, nu ºtiu.

Mai nou, citesc azi în presã cã OMV a fãcut o ofertã de preluare a MOL în valoare de 14 miliarde de euro. Da, aþi citit bine, 14 miliarde de euro! ªi MOL spune cã e puþin ºi refuzã oferta de preluare.

Mã întreb acum: oare guvernanþii noºtri sunt idioþi de au vândut Petromul cu doar 600 de milioane? Sau cumva s-au asigurat bãieþii pentru la bãtrâneþe cu ceva conturi burduºite prin Elveþia. You tell me.

2 Comments

  1. Nu au vandut doar “petrom” ci si dreptul de folosinta a petrolului din pamant in caz de razboi….e ca si cum ai vinde o parte din tara!
    Sunt multe grozavii in romania noastra ,ce sa astepti de la niste politicieni care intr-un mandat de 4 ani fac averi mai mari decat cateva generatii de afaceri cinstite.
    Doar Biserica are teoretic puterea de a schimba ceva in tara! …despre practica………..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: